Wednesday, September 08, 2010

Salam Aidilfitri

With Love Ied @ May at 2:10 PM 0 comments Links to this post
ate teman idak le balik kampung.
teman ni raye kat sini je
ate teman dgn suami ni asae je perak
tapi mak bapak teman dgn suami udah duduk sini
mrr2 je le pemisah umah mak teman dgn umah mak suami teman
ate nak mcm mane lagi
tapi teman teringin le juge
nak ucap selamat hari raye
pade kawan-kawan teman ni ye

SALAM AIDILFITRI KEPADA ANDA SEMUA 

MAAF ZAHIR BATIN 

ANDAI ADA TERKASAR BAHASA

TERSALAH KATA

HARAP DIMAAFI



Sunday, September 05, 2010

Kenapa dia ckp mcm tu?

With Love Ied @ May at 5:00 AM 0 comments Links to this post
Situasi 1

Di dalam supermarket. Sehari sebelum bulan Ramadhan

Isteri : Nak beli kurma bang

Suami : Ni haa. da kaya dah dia. Tanak ke? (sambil menunjuk sekotak besar kurma)

Isteri : OOOOOO....

Kenapa dia ckp mcm tu? Biar kami je la yang tau.

Situasi 2

Dalam kereta.

Anak : Mi, imi, umi, nyenyen. nyenyen.

Mama : Mama la. Nak umi tanya papa

Papa : OOOOOO.....

Kenapa dia cakap mcm tu? Biar kami je la yang tau.

Thursday, September 02, 2010

Dalam Perut Ada Baby?

With Love Ied @ May at 12:09 PM 0 comments Links to this post
Suatu hari di shopping complex.

Suami : Dalam perut ada baby ke?

Isteri : Nape? Perut org buncit sgt ke?

Suami : Tak la. Kalau ngandung lagi, murah rezeki kita. Mcm masa si polan dgn si polan dulu.

Isteri : Btol tu. Tapi.... Ai tak larat la you... 

Rezeki anak-anak...


 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting