Sunday, November 28, 2010

Sedang merangka masa depan

With Love Ied @ May at 2:28 PM 0 comments Links to this post
isk.. sekejap je dah nak masuk tahun 2011. apa pencapaian saya sepanjang tahun ni? ermm...garuk kepala jap. so tahun depan adalah tahun mengumpul $$$ atau dgn kata lain, MENABUNG. sudah semestinya perkara pertama saya ialah menabung utk pendidikan anak-anak dan membebaskan diri dari segala hutang piutang. semoga segala yang saya usahakan menjadi nyata. 

nota kaki 1 : menaip sambil anak panjat belakang, sgt-sgt merungsingkan.

nota kaki 2 : Hai O ok tak?

Friday, November 12, 2010

1st Sports Day for them

With Love Ied @ May at 1:34 PM 0 comments Links to this post
Sports Day that we've been waiting for. Early birthday celebration for Aryff. Yes. He will be 2 on the 15th.

Suda pandai mengajuk cakap org. Maknanya dia sedang belajat untuk bercakap. Makan pula dah pandai nak suap sendiri. Aduss. Anak saya sudah besar. Tak lama lagi sekolah, masuk Uni, kerja & kawen. Tak dapatla mama nak gomol dia macam sekarang. Balik nanti nak gomol korang puas-puas.

Aryff masuk acara KUTIP MAINAN. Dia dapat no 3 je. Good job, sayang. Mana tak nya. Tengok bakul kawan-kawan yang lain kosong, dia masukkan mainan yang dia da kutip ke dalam bakul kawan-kawan dia pula. Baik sungguh anakku. Sape yang ajar? Mestilah kami. Kata nak anak yang baik-baik.

Akma lak. Masih duduk dalam buggy. Tak dapat involve denga sports. Tunggu ye sayang. Awak da boleh berjalan, jenuh semua nak kejar.

Nampak gambar saya pegang akma sambil ambil hadiah tak? hehehe... Ni nak bagitahu ni. Nak share kegembiraan. Saya dapat anugerah khas dari pihak Taska sebab EBF pada akma. Seronok lak rasa bila diberi penghargaan macam tu!

Enjoice!

Monday, November 08, 2010

exam! exam! exam!

With Love Ied @ May at 6:23 AM 0 comments Links to this post
pkol 11 nanti ada exam. tapi sebok nak update blog pulak. dah la cilok memory card husband sebab nak amek gambar budak2 tgh sukaneka. nak tunggu dia bagi. berjanggut la. ehh..ehh...mama nak study. anak2 jgn bangun lagi tau. jap lagi mama anta gi nursery. ehh..ehh..cukup la. nak sambung study. see u when i see u. i nak hapdet citer sukaneka nnt with pictures!

Tuesday, November 02, 2010

Apsal ko sengal sgt ni?

With Love Ied @ May at 10:28 AM 0 comments Links to this post
  •  Apa la ko ni sengal sangat. Bila ditimpa musibbah. Ko mengeluh. Tapi penah tak ko terpikir. Ko ada mendajalkan org ke. mengutuk org ke. Ko tak rasa ke semua tu balasan utk ko?
  • Apa la ko ni sengal sangat. Ko penah dengar tak. What goes aroud comes around.
  • Apa la ko ni sengal sangat. Ko tak puas ati ko kecoh satu donia. Biar semua tau yang ko tu sakit ati.
  • Apa la ko ni sengal sangat. Hati lain2. Otak lain2. Cara pun lain2. Macam la sume org suka dgn cara ko tu.
  • Apa la ko ni sengal sangat. Ko rasa macam ko tu bagus sangat kan? Ko ingat org hadap sgt dgn ko ni kan?
  • Apa la ko ni sengal sangat. Kalau saling mengingatkan pun ko da panas punggung. Apa lagi kalau kena tegur.
  • Apa la ko ni sengal sangat. Ko berkira sgt kerja kan? Nanti xde org tolong kerja ko baru ko tau.
  • Apa la ko ni sengal sangat. Da org tu nak berubah, yang ko nak cop dia poyo tu apsal? Lebih baik dia dari ko. Sebab dia nak berubah. Ko?
  • Apa la ko ni sengal sangat. Ko tau menyampah ko kat org je kan. Ko tak tau menyampah org kat ko.
  • Apa la ko ni sengal sangat. Bila org lebih sket dari ko, ko da panas hati. Dengki. Tak ke mana la kalau ko mcm ni.
 Beb. THE WORLD DOESN'T REVOLVE AROUND YOU

Saya tak tuju kpd sesiapa pun. Ianya hanya peringatan utk diri saya sendiri. Kalau terasa, saya hanya mampu minta maaf.
 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting