Monday, November 09, 2009

Bila Takde Tempat Nak Mengadu...

With Love Ied @ May at 2:50 PM
Pendam?

Sabar?

Period. The only face yang menenangkan hati ialah wajah Aryff sedang tidur. Yes. He's sleeping right now. Rasa kosong bila dia tidur. Nak buat kerja skrg ni pun tgh malas. Mungkin hari ni hari Isnin. Kedai bayak tutup. Lega. Kedai kasut yang selalu pasang radio kuat-kuat tu tutup hari ni. Senyap sket. Takde la menambahkan pening di kepala.

Rasa macam bodoh nak fikir semua ni. Tapi melibatkan masa depan tak ada benda yang bodoh. Every little thing counts. Dari yang sebesar zarah sampaila ke besar gajah. Mungkin kena tetapkan hati. Org lain boleh buat kenapa tak aku? Berkorban dulu sikit, hasilnya mungkin manis. Lagipun tak semua yang ada depan mata akan kekal. Sekelip mata je boleh berubah. Semuanya MUNGKIN.

Di mana ada kemahuan di situ ada jalan. Aku memang nak tapi tak dimudahkan jalan lagi. Dugaan. Mungkin bukan betul-betul nak kot, tu yang jadi tak mudah. Cabaran.

2 comments:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tul tu dik, dimana ader kemahuan disitu ada jalan.

reena said...

insya-Allah yang... one day mgkn tercapai... *huhu... mohla kite sm2 berdoa*

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting