Tuesday, August 24, 2010

Malas Pam

With Love Ied @ May at 2:03 PM
huhuhu

kalau ikutkan hati saya ni, memang saya malas dah nak pam susu.
tapi mengenangkan betapa kasihannya anak-anak saya jika saya tak dapat beri segala kebaikkan susu ibu, saya gagahkan juga.
mengenangkan betapa sayunya hati saya bila tak dapat menyusukan anak, saya gagahkan juga
mengenangkan betapa desperate nya hati ni nak kuruskan badan, saya gagahkan juga.
alasan nak kuruskan badan ni, alasan tak boleh blah sekali.
tapi, okay what. memang bf boleh kuruskan badan apa
walaupun saya tak kurus sgt pun sekarang ni
tapi takde la sebesar gerabak keretapi
saya boleh makan pastu saya pam susu dapat banyak gak
huhuhu...best betul bila pam dapat 9-12oz
tapi bukan alasan utk saya leka 
kalau tak rajin 12oz tu boleh bertukar jadi 1oz je tau!
ni la yang terjadi kat saya last week
disebabkan saya cuti jaga baby akma kena chicken pox
sepanjang cuti saya tak pam langsung!
hanya direct bf aryff dan akma
sebelum pergi kerja pagi isnin semalam, saya pam sebab nak stimulate susu lagi
saya dapat 2oz je tau tak!
padahal double pumping tu
sedih ada, bengang lagi banyak
macam dah menyesal sebab tak pam sepanjang cuti seminggu tu
kalau 4oz ke, akal saya ni boleh terima gak
ni sume angkara MALAS
kalau saya kerja sendiri, takpe la jugak
diorg nak minum, sumbat je terus ke mulut2 comel tu
ni pengajaran ni untuk diri sendiri ni
nasib baik hari ni dah normal balik

0 comments:

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting