Monday, January 31, 2011

Petua yg melibatkan cik manjakani

With Love Ied @ May at 4:11 PM
 *STICKY MODE ENTRY*

Amalan meminum bancuhan satu sudu kecil Serbuk Manjakani Mekah / Aleppo 100% Tulen dengan madu juga dapat membantu untuk awet muda, perapat dan juga rawatan payudara. Sangat sesuai untuk mereka yang baru bersalin. Untuk kecutkan rahim, merawat luka-luka dalam.

Untuk yang belom kawen tu, boleh juga kalau nak gunakan manjakani ni. Cuma kalau yang da kawen tu 3 kali seminggu tapi utk yang belum tu mungkin sekali seminggu, sekali 2 minggu. Selebihnya guna sebagai mask dan pencuci. Sebab apa tau. Manjakani ni juga boleh merawat senggugut.

Kalau yang lepas makan tu rasa macam pening-pening kepala sikit kan. Mungkin anda tak biasa makan-makan jamu ni. Anda boleh lah berenti amalan meminum bancuhan manjakani ni. Instead of minum @ makan, boleh guna untuk luaran macam yang kat bawah ni haaa

Awet Muda (ramai org suke ni) & kulit berjerawat (insyallah jadi punye)

Bancuh satu sudu teh Serbuk Manjakani Mekah / Aleppo 100% Tulen dgn air. Sapukan ke muka. Biarkan kering. Pakai macam bedak sejuk. Basuh sambil scrub kan sikit muka. Boleh juga memudarkan parut-parut jerawat, badan,ketiak dan celah kelangkang. Untuk menghilangkan daki-daki dan kesan-kesan gelap. Untuk jerawat serius, amalkan selama seminggu. Insyallah. Customer banyak bagi feedback yang bagus tentang manjakani untuk jerawat

gambar ihsan Google

Untuk kulit berjeragat

Bancuh satu sudu teh Serbuk Manjakani Mekah / Aleppo 100% Tulen dengan parutan timun. Masukkan sedikit air. Sapukan ke muka dan biarkan kering. Basuh sambil scrubkan sikit muka.

gambar ihsan Google

Untuk kulit sensitif

Bancuhkan satu sudu teh Serbuk Manjakani Mekah / Aleppo 100% Tulen dengan parutan tomato. Sedikit air. Sapukan ke muka dan biarkan kering. Basuh sambil scrubkan muka tu sikit.

 gambar ihsan Google

Untuk bayi demam

Bancuhkan satu sudu teh Serbuk Manjakani Mekah / Aleppo 100% Tulen dengan air mandian bayi. Mandikan bayi dengan air tersebut. Basahkan sekali kepala bayi. Bilas.


Untuk merawat luka

Bancuh Serbuk Manjakani Mekah / Aleppo 100% Tulen dengan air. Sapukan pada luka. Biarkan kering. Cuci perlaha-lahan sehingga bersih. Amalkan sehingga sembuh.

Untuk perapat (UNTUK YANG DA KAWEN JE TAU)

1. Bancuhkan satu sudu kecil Serbuk Manjakani Mekah / Aleppo 100% Tulen dengan sedikit air. Gentelkan agar menjadi bulat kecil. Masukkan ke dalam saluran faraj. Bahan ini akan keluar dengan sendiri ketika membuang air. Jika hendak bersama suami pada malamnya, buatlah pada siang hari.

2. Bancuhkan satu sudu kecil Serbuk Manjakani Mekah / Aleppo 100% Tulen dengan sedikit air. Sapukan di pintu faraj.

Untuk Pencuci

Bancuhkan satu sudu kecil Serbuk Manjakani Mekah / Aleppo 100% Tulen dengan segayung air. Kacau hingga sebati dan gunakan sebagai pencuci.

Untuk rawatan mulut

Bancuhkan satu sudu kecil Serbuk Manjakani Mekah / Aleppo 100% Tulen dengan sedikit air. Kumur. Tapi kita mana tahan tahap kepahitan manjakani ni kan. Saya suggest minum je terus. Campur dengan madu. Selain dapat khasiat manjakani, dapat juga khasiat madu. Menambahkan tenaga!


 Saya rasa takat ni dulu la. Ada juga few petua-petua ni datang dari my beloved customer yang sangat la CREATIVE membuat percubaan-percubaan berani. Sangat bagus. Luv ya. Sebab lepas tu saya dapat feedback on how to use this product. Boleh juga dikongsi-kongsi dengan orang lain.

Ok. Macam mana nak dapat benda ni? Korang klik-klik link ni


Ada serbuk je ke?

Of course ada kapsul skali

Tak effect ke utk mommies yang breastfeeding?

Saya pun bf anak juga. So far so good. Kalau ada nampak kesan pada baby, why not guna utk luaran saja

2 comments:

aytozee said...

hi,

boleh send details pasal serbuk manjakani ni kat saya?

saya sejak pregnant byk sgt jerawat naik

catwoman195@yahoo.com

thanks!

Anonymous said...

Hi, saya tinggal di singapura. Ble email saya details pasal serbuk manjakani aleppo dan minyak kelapa nie @ rini803@yahoo.com? Saya berminat nak beli... Time Kasih... -Rini

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting