Friday, March 18, 2011

Citer MLM : Good Luck With Your Future Life

With Love Ied @ May at 11:37 AM
Haha... ni la SMS yang ku dapat semalam when I break the news to one MLM Leader ok. Citer dia gini. Aku follow 1 blog ni. Blog kawan2 juga la ni. Dia buat satu business MLM ni. Kira gempak la beb makan commission puluh-puluh ribu. Aku ni macam excited la jugak. Contact la dia ni. Nak tau la apa bisnes kan. Well, aku ni kan business minded. Pantang nampak peluang beb. So, I met her at a restaurant. First time jumpa it turns out bad sebab ku kena gastrik attack. So this person baik hati send me back home. Tak sempat la nak citer about MLM tu. Masa tu aku fikir, I owe her. I should return her a favor. So we set another meeting. Dapat la aku dengar citer MLM itu.

Biasa la. Nama pun MLM kan. Style pangkat2 ni kan. Member ni soh aku buat loan utk "beli" pangkat yang first ni. Guess what? RM 21k tu! She made it look so easy. Serious. Tu yang terpangaruh tu. Tapi bab buat loan ni. Alamak. Payah la aku. Sebab da selalu sms aku tanya khabar and perkembangan loan and so on, so semalam aku sms dia. 

"Congrats masuk ** hari ni. Loan I x approve. Maybe bukan rezeki I."

Dia replied,

"OK. Good luck with your future life."

I was like, WHAT? That's it ke? Da takde jalan lain ke nak berjaya dlm MLM tu selain dari buat loan? Then I laugh. So betul la apa yang aku baca selama ni. 

To "this" MLM tak payah la nak menegakkan benang yang basah bila ada yang mengutuk your business k.

And it end up I'm losing another friend. What a day....

notagigitkuku : ce teka MLM mana?

2 comments:

Pesta Jiwa said...

Gua suspect mlm hi-o...sebab penah jugak org approach utk join mlm ni...

Ied @ May said...

lu suspect betul la bro...

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting