Sunday, November 20, 2011

dumex dugro fruits & veg

With Love Ied @ May at 4:56 PM
my kids especially dak aryff memang tak makan sayur. kalau masuk sikit je pun sayur dalam mulut dia, muntah bagai nak rak. siap jolok mulut semata mata nak keluarkan sayur tersebut. so bila buka nuffnang tadi, i saw i dapat buffered earning untuk dumex dugro fruit & veg. I said o well why don't i just give it a try. 


so i klik 


hopefully sampai cepat dan i boleh try kat budak yang tak makan sayur ni.

u tak makan sayur pun mama sayang sangat kat awak!

1 comments:

MaSLiNa said...

Anak aku mmg minum Dugro sejak bercerai susu badan.. both kids.. dan mmg both tu tak makan sayur.. ayam sahaja!! Tp aku takut nak bg diorang try Dugro Fruits & Veg ni.. sebab aku pun rasa mcm loya tekak je membayangkan rasanya nanti.. hehehe.. teruk betul aku ni.. sungguh tak supportive :).. well, nanti bila Aryff dah try dan berjaya menghabiskan sebotol without any complaints, pls buat satu entry sebagai testimonial.. aku pasti ramai ibu di luar sana sedang menjangkakan testimonial psl Dugro perasa F&V ni.. :)

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting