Friday, November 11, 2011

TRAGEDI 11.11.11

With Love Ied @ May at 10:44 PM
Dulu 10.10.10
Bas ekspress accicdent di Lebuhraya Plus berdekatan Simpang Ampat.
Ramai yang terkorban.
Tak ingat dah berapa orang.

Hari ni 11.11.11
Bas rombongan pelajar sekolah dalam perjalanan ke Kuala Lumpur dirempuh lori pasir di Lebuhraya Plus dekat Slim River
4 terbunuh.
5 cedera parah.

Dua-dua bas tersebut dalam perjalanan menuju ke Kuala Lumpur.
Kebetulan kan?
Al fatihah untuk mereka yang telah pergi.

Tu kisah lain.

Hari ni pun dalam hidup saya punya tragedi juga.
Pada tarikh 11.11.11 ni.
Pen drive aku.
Yang menyimpan segala mak nenek mangkuk ayun assignment.
Hilang. Tak nampak bayang dah.
13.11.2011 tarikh akhir untuk submit.
Dikala sayaa menulis catatan ni.
Saya juga sedang memulun menyiapkan semula assignment.
Backup file?
Ada. Tapi ada dalam 50% je.
Paper yang dah siap jadi tak siap.
Haru juga. 

NASIB BAIK MAMA MASAK GULAI KAMBING FAVOURITE SAYA
TERUBAT JUGA GUNDAH GULANA HATI INI

ada tak yang nk belanja lamb khabsah? ni pun ubat hati lara saya


0 comments:

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting