Saturday, May 03, 2008

With Love Ied @ May at 9:43 AM
Sakit Hati?


Kenapa nak hiburkan hati org lain sampai menyakitkan hati org lain? Apa hubungan kau dgn dia sampai kau nak hiburkan hati dia? Siapa aku sampai kau sanggup sakitkan hati aku? Kenapa kau tak fikirkan apa perasaan aku masa kau nak hiburkan hati dia? Kau tau tak patah hati aku melihat cara kau menghiburkan hati dia? Kenapa kau pilih untuk sakitkan hati aku? Kerana aku tiada kepentingan dalam hidup kau lagi? Ini ke balasan atas kebebasan yang aku beri? Ini ke balasan yang aku dapat hanya untuk mendiamkan diri? Kau pinta kemaafan dariku tapi mampukan aku memaafkanmu? Mampukah aku melupakan apa yang dah terjadi?

0 comments:

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting