Saturday, August 29, 2009

Tak Suke La

With Love Ied @ May at 7:20 AM
Saya sgt tak suka bab2 packing. Ye. Saya tgh sibuk packing barang2 sebab kami akan berpindah tak lama lagi. Nila benda yang paling...paling saya tak suka. Dah la tgh bulan pose. Kena buat keje2 berat. Ada tak sesape yang boleh meringankan beban? Saya kena pilih benda2 yang saya nak buang. Agak banyak. Terutamanya tuperware plastik kat dapur tuh, kertas yang ntah dari mana datang ntah. Maklumla dah lebih dua tahun duduk kat sini. Belom pindah dah ada org suruh kami buat open house rumah baru. Boleh. Tapi korang bawak makanan masing2 la ye. Saya rasa sampai lepas raya pun kami takkan abes unpack balik barang2. Owh...ada juga barang yang kami sedekah je. Lepas pindah kami nak pilih baju2 pulak utk disedekahkan. Mama kata dia ada kawan boleh bagi baju2 tu kpd petani2 atau pesawah2 kat sebuah negeri. Owh....sangat formal bahasaku ini. Saya sgt mengantuk dan teringin sangat nak sambung tido. Da....

0 comments:

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting