Sunday, August 23, 2009

Ramadhan Menjelma

With Love Ied @ May at 8:56 PM

Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak kpd semua kaum muslimin dan muslimat....

Baru2 ni dpt hadiah dari encik Abang kite....jeng...jeng...jeng...


Best wooo...sebab aku takyah kuar 1 sen pun nak beli2 gadget ni.

Cite pasal puasa kali ni, rasanye takde la kot nak jual2 kuih tahun ni. Kalau dulu aku jual brownies yg pada aku teramatlah sedap. Disebabkan masalah teknikal, pengeluar brownies tu dah bercuti buat seketika. Apa yg aku nak buat skrg ialah belajar menjahit... Nanti dah terer aku amek tempahan ok...

Aryff baru je baek demam. Alhamdulillah. Agak tinggi tempreture dia 38.5c. Terpaksa bagi antibiotik sebab tekak dia sakit. Kalo bagi susu dia asyik merengek je. Sket2 lepaskan pastu nanges. Bawak jumpa pakar kanak2. Ubat demam pun bagi yg strong sket. Doktor advice jgn byk bwk baby kuar time2 mcm ni. H1N1 punye pasal la...ape lagi. Kalo nak bwk kena pakai mask. Tapi budak dah pandai, letak apa kat muka or kepala dia, mesti dia cabut. Kalo dulu kemain bergaya siap baju melayu dgn songkok or kopiah lagi. Badan Aryff pun dah ringan sket. Dia dah start panjat2 nak berdiri. Terer betol anak mak sorang ni...

Yang aku pulak, MS kali ni kuingatkan tak la seteruk yg lepas. Harapan je la... Lagi teruk. Kalau nak uwek tu, batuk punye teruk. Lepas muntah baru ok sket. Tercipta la sejarah aku muntah dalam kete. Nasib baik bukan aku yg drive.

Tapi Insyallah tahun puasa ku cukup sebulan. Insyallah. Abang kata dah diberi peluang utk puasa penuh, cuba la puasa penuh. Akan ku cuba. Caiyok!!!

0 comments:

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting