Thursday, October 22, 2009

Saya Sangat Lapar Tapi...

With Love Ied @ May at 4:22 PM
Saya sangat lapar tapi saya tak nak makan apa. Perut saya dah mula menyanyi lagu keroncong. Ni sume gara-gara saya suka googled pasal masakan. Asyik pikir nak masak apa malam ni. Saya sudahpun melantak McD semalam

image by google

Saya juga sudahpun masak begedil daging idaman saya tuh. First time masak tu dan sangat bangga begedil itu menjadi. 3 biji kentang boleh makan untuk 3 hari berturut2. Saya tak buat berempah sangat supa anak saya boleh makan masakan saya.

image by google

Saya tak scan2 lagi iklan yang saya keluarkan dalam Harian Metro minggu lepas. Saya malas nak pasang kabel scanner di kedai saya ni. Jadi saya keluarkan la apa yang saya iklankan dalam bentuk jpeg. Lebih kurang je dalam paper tuh. Pada sesapa yang terlepas, ni la dia


Nampak ke tulisan2 kat gambar tu? Kalau tak nampak, kepada mereka2 yang hendak membeli tshirt round neck cotton dan kolar tshirt lacoste dengan harga borong, boleh la datang ke kedai saya di G 35, Galaxy Ampang Shopping Centre Taman Dagang Ampang. Dibuka Isnin hingga Jumaat. Requirement : Sila bawa business card anda untuk tujuan rekod. Digalakkan mereka yang membuat bisnes printing tshirt. Tak ada minimum kuantiti. Tak ada diskaun sebab harga memang harga borong aka harga dealer aka harga agen. So please jangan tanya boleh kurang ke tak kalau amek banyak mana pun. Sebab saya selalu dapat SMS tanya soalan ni. Dan banyak jugak walk in yang tanya macam ni. Kalau anda sume biasa dengan oren, qm dsbnya mesti korang pun tau harga diorg mcm mana kan... Sekarang ni, ini la harga saya. Tshirt ni KOSONG shj. Takde printing tau. Dan kami pun ada servis printing tshirt ni. Kalau nak, datang kedai bawak design supaya kami boleh evaluate. OK?

Harga
T-SHIRT Round Neck RM 6.00
T-SHIRT Berkolar RM 10.00


No Telefon
019 288 7179
019 288 7041

0 comments:

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting