Thursday, November 19, 2009

Silence equals to Sengal

With Love Ied @ May at 6:18 PM
Aryff kena asma, Papa Aryff pun asma, Mama Aryff demam. Sekarang ni asyik hujan je kan. Kadang-kadang tu sehari suntuk hujan. Sejuk sampai ke tulang temulang.


By the way, Aryff is now one year older. Kami celebrate his birthday with families and some long lost friends. Terima kasih kepada mereka yang sudi hadir dan bawa presents for Aryff. Insyallah tahun depan kami buat lagi. All the food courtesy from me, my mother and in-laws. Alhamdulillah.

Aryff's getting smarter today. Kalau tak dapat apa yang dia nak, trus nanges. Dari mana dia belajar, kami pun tak tau. Panjat perut Mama dia satu kemestian. Sakit woo...Hopefully baby dalam perut ok la. Tapi terasa my tummy dah turun ke bawah. As if da nak bersalin sgt. Sabar ye sayang. Sayang keluar la bila sampai masanye nanti ye. Ye la kalau bersalin awal sangat, takut byk sgt complication. Nauzubillah.

Insyallah Isnin ni aku akan melapor diri ke Kerajaan Malaysia. Kementerian mana? Tak yah tau dulu la ye. Aku ingatkan hidup mati aku akan megerjakan bisnes aku nih. Dapat lak tawaran Kerajaan Malaysia nih. Nak2 suratnye sampai ke rumah mak bapak. Kerat jari la nak tolak tawaran tu. Semua org beria-ia suruh aku amek offer nih. Ye la kalau tak accept nanti kena blacklist. So like it or not, aku kena la prepare mind and body for work. Kembali ke office enviroment setelah 3 tahun beb! Sengal rasa otak.

0 comments:

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting