Tuesday, February 17, 2009

3 months

With Love Ied @ May at 2:40 PM
blogger-emoticon.blogspot.com Hepi Besday tuan kecik! Tuan kecik dah 3 bulan. Owh..aku dah bagi tuan kecik soft food Growell Dr Azimuth tu. So far so good. Perut dia boleh terima makanan tu. Sebabnya dia yak-yak dgn begitu 'sempurna' sekali. Memula aku start dgn stengah sudu je. Tengok ok, tambah jadi 1 sudu lak esoknye until today dah start dengan 2 sudu lak. Campur sket dgn susu formula dia yang tak abes-abes lagi tu.

Tuan kecik masih lagi breastfeed. Tuan kecik mesti breastfeed at least setahun setengah. Itule azam aku untuk 2009. In fact aku tengah meriba tuan kecik skrg ni! Tuan kecik tengah protes agaknye. Asyik keraskan badan je ni. Tapi senyum-senyum. Memang dia saje nak kenakan mama dia ni....blogger-emoticon.blogspot.com Tuan kecik sgt comel. Geram tengoknye. Rase nak geget-geget blogger-emoticon.blogspot.com


Masa ni tuan kecik baru 2 bulan. Nanges-nanges sebab tak suke kena bedung.Tapi mama dia bedung jugak. Tapi tuan kecik very strong. Tuan kecik berjaya keluarkan tangan dia dari bedungan ku itu. Last-last Mama dia yang give up buka kan bedung. Bukan apa takut kain bedung tu tutup muka tuan kecik ni lak.

Gambar tuan kecik yang latest ada tapi tak transfer lagi.
Gambar tuan kecik masa bawak dia pegi tengok monkey blogger-emoticon.blogspot.com Weekend ari tu balik rumah mak. Petang-petang selalu bawak tuan kecik pegi padang. Tapi ari tu nak buat something else lak. Nak asah balik skill pemanduan berhemah blogger-emoticon.blogspot.com Maklum la dah lama tak drive. Masa pregnant tuan besar tak kasik drive sebab takut kaki cramp mase drive. Sayang jugak tuan besar kat aku blogger-emoticon.blogspot.com Aku pun apa lagi mintak kunci kete adik aku, Aku, tuan kecik dengan Mama Nurul nye shoot off pegi Taman TAR tengok monkey la. Tuan kecik seperti biasa, masuk kete mesti mata layu je :sleepy: Elok on the way balik, dia terus tido :sleep:

0 comments:

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting