Sunday, October 11, 2009

Bila 24 Jam Dah x Cukup...

With Love Ied @ May at 3:59 PM

Sangat lama tak update blog. Ni la jadinye kalau 24 jam tu dah x cukup. Tugas sebagai coolie utk diri sendiri, isteri dan ibu rasa macam dah x terbuat dah... Oh ya... kedai kami di Galaxy Ampang telahpun dibuka semula. Isnin ni insyallah iklan pertama kami kami akan keluar di akhbar.

Aryff dah semakin lasak nyahhh... Penat gak layan dia. Perutku dah semakin membuncit. Jalanku dah x selaju dulu. Lenguh kaki.

Jumaat lepas mungkin holiday terakhirku untuk tahun ni. Takde la pegi jauh sgt. Melaka je. Ahad cik Abg ku keje. So 1 malam je la holiday. Sempena anniversary kami. Happy 9th anniversary to encik hasben and I pada 9 Oktober lalu. Semoga berkekalan ke akhir hayat. Semoga bisnes kita berjaya. Semoga apa yang kita usahakan membuahkan kejayaan dan halal. Semoga anak2 kita menjadi anak yang baik, soleh dan solehah, berjaya.

Oh ya... Happy Birthday to me too... Thank you kpd mereka yg bagi well wishes. Yang telefon sebelum tgh mlm dan tepat 12.00 malam. Yang anta birthday SMS. TQVM. Tq juga hadiah dan kad "paddayappa" dari hasben terchenta. Akan aku cube jadi yang terbaek punya dari setiap segi kehidupan.

Nendaku di Singapore kini terlantar di hospital. Semoga kesihatan beliau semakin baik. Cuma aku dgn Aryff je yang xde passport lagi. Kalau ada kelapangan dan umur yang panjang, insyallah kami akan datang melawat.


2 comments:

Lady of Leisure said...

betul2... 24 jam mmg tak cukup.. setiap saat ada jer bende nak kene buat kan..
btw, happy belated birthday n anniversary.. :)
semoga jodoh berkekalan, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..

Ied @ May said...

tq...ermmm...skrg ni sume benda terkejar2. yg x terkejar pun ada.

 

happy. dont hate me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting